Moderní marketing, 4.vydání

999  999 

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se …

Není skladem

Katalogové číslo: 9788024715452 Kategorie: ,

Popis

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení – od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Další informace

Hmotnost 1 kg